davebarcelona.reismee.nl

One week left!

Hola!

Zoals de meeste van jullie al weten, vertrek ik binnenkort naar Barcelona om daar voor 13 weken stage te lopen. Na lang mailen en een aantal gesprekjes over de telefoon kreeg ik eindelijk goedkeuring om een ticket te boeken voor 31 maart. Op deze datum vetrek ik namelijk naar de fantastische bestemming Barcelona!! Ik ga hier stage lopen bij Peli Products. Peli Products is een snel groeiend Amerikaans bedrijf wat voornamelijk belichtingssystemen en onverwoestbare boxen produceert en verkoopt. Ik ga hier op de marketing afdeling werken. Ook ga ik een Spaanse cursus volgen en natuurlijk genieten van het stadsleven, de tappas, het strand en de mooie Spaanseseñoritas in het zonnige zuiden!!

Op deze reisblog kun je mijn belevingen volgen gedurende mijn tijd in Barcelona.

Adios!!

Reacties

Reacties

Bram

Kei leuk Dave, ik ga je zeker volgen! Heel veel succes alvast in Barcelona, maar dat gaat zeker goed komen. Geniet ervan en rustig aan met de señoritas :-)

Groeten
Bram

Inge

Klinkt super Dave,
2 klasgenoten van mij zitten ook in Barcelona, zoals Nol denk ik al verteld had dachten ze dat ze bij jou in het appartement zaten. Dit is niet het geval, het ging toch om iemand anders. Waarschijnlijk uit Veghel.

Ik wens je alvast heel veel succes als ik je niet meer zie, een fijne stage en natuurlijk heel veel plezier!

Liefs,

Inge

Illie

dat wordt voorlopig geen 10-0 meer op dinsdag;).. maar in ieder geval veel plezier vast Joepke daar in het zonnige Barca. Laat van je horen!

Toedels!

Patrick

Hey Dave,
Super leuk alvast veel plezier en zie je in de boet nog wel van het weekend voor een "afscheidspilsje" tot dan.

We volgen je!!

x patje

Thijs

Daveke. Wordt te-gek ;) Ik hoop dat ik nog een mooie datum kan vinden om met Bart langs te komen. Zou top zijn. Ik spreek je van de week nog wel.

x

Henri

Ha kerel,

En hoe zijn de eerste dagen bevallen, nog geen problemen gehad met de plaatselijke autoriteiten? vast niet!

groeten,
Bushie

Dave

Hahah, Ik heb de Mossels wel al meerdere malen gezien gelukkig nog geen conflicten mee gehad;)!

Adios!

Tessa Getrouw

Hola!
Ik ben op zoek naar mensen die willen bijdragen aan mijn scriptieonderzoek, dat gaat over ‘taaltoerisme’.

Mijn naam is Tessa Getrouw en ik ben vierdejaarsstudente International Tourism Management and Consultancy aan de NHTV in Breda.

Zelf ben ik altijd al geinteresseerd geweest in het leren van andere talen en om deze reden ben ik 6 jaar geleden Spaans gaan leren in verschillende Spaanssprekende landen. Vorig jaar, tijdens mijn stage bij een taalinstituut in Honduras, heb ik veel geleerd over taaltoerisme en besloot daarom mijn afstudeerscriptie hierover te doen. Ik doe research naar de factoren die van invloed zijn op de besluitvorming van studenten die Spaans willen leren.
Dus voor een korte enquete heb ik mensen nodig die Spaans willen leren/ hebben geleerd in Spanje. Invullen zal ongeveer 5-10 min duren. Er zijn veel respondenten nodig, dus als je nog anderen weet, graag doorsturen!

http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=15878&lang=nl

Muchisimas gracias! Tessa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!